HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.12.20. 20:46 Hópille

Közeleg a Szilveszter és a Karácsony

Péntek és itt a Kari.Előtte még sok mindent kéne csinálnom de egyszerűen nem tom rávenni magam.Már kíváncsi vagyok hogy mit fogok kapni meg ilyesmi.Amit jobban várok mint a Karit az a Szilveszter.Ugyanis egyik oszt.társamnál lesz jó nagy party.Csomóan leszünk és végre talizom Orsival akit kb. már 3 hete nem láttam mert sikeresen eltörte vhogy a lábát:/. Amúgy remélem hogy hulla részegen ebben a társaságban nem fogok semmi faszságot csinálni.Amikor más társaságban vagyok részeg akkor nincs semmi gond de itt sztem para lesz. Tény hogy biztos vicces lesz. :D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr132528753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása