HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.09.30. 09:15 Hópille

Rég írtam

Mostanában nincs nagyon időm írni.Próbálok jól tanulni és kiválasztani a sulit ahova tovább megyek.Szal...mostanában ritkábban fogok írni és azért bocsi.Amúgy most minden oké nincs semmi para.Csak annyi hogy ma nem mentem suliba mert reggel elég szarul voltam.Tegnap megbeszéltem Martinával hol elmegyünk a new yorker-be mert kell ott vennem egy pulcsit és ha nem találok akk lemegyek azért a pulcsiért Szombathelyre,de mivel ma nem mentem suliba nem tom hogy mennyire leszek szarul délután de rem. akk már jobban leszek és eltok menni.Még azt kell kitalálnom hogy melyik hétvégén fogok lemenni csak azért a pulcsiért ahova szintén elkísér Martina.Remélem Ági is tud majd jönni még őt is megkell kérdeznem.Na mind1 más extra nincs nagyon szal...én léptem!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr252333986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása