HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.11.02. 17:08 Hópille

Szünet

Szombaton még volt sulink mert így hosszabb lesz a téli szünetünk,de én nem mentem mert inkább előkészítőre mentem.Az ofőm ki is akadt hogy nekem fontosabb az előkészítő mint a suli de kaptam igazolást szal...inenntől kezdve már azt mond amit akar nekem igazolva van.Amúgy az előkészítő jó volt.Matekon egy tök jófej csaj ült mellettem igaz hogy még nálam is szarabbul megy neki a matek de azért jófej.Magyaron odaült mellém az a két csaj akik végigröhögték a matekot de ők is jófejnek tűnnek mondjuk velük nem beszéltem olyan sokat.Nagyon örülök hogy most kicsit szünet van nagyon elegem volt már az egész suliból egy rakás szar az egész.Ráadásul a tanárok most a szokásosnál is jobban utálnak pedig nem vagyok rosszabb meg semmi-.-"!Legszivesebben most sulit váltanék.Gyűlölöm ezt az egész szart!!!FOS az egész!!Örülnék ha ebben az évben már nem kéne bemennem.Az első félévet még kihúzom de a második félévben leszarom az egészet akk már úgy is felvettek egy másik suliba!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr272416589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása