HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.10.17. 15:48 Hópille

...

Pénteken elvileg találkozom egy tök jófej sráccal akit már tök rég láttam.Remélem Martina és Ági is elkísér.A srác nekem fogja adni a pulcsiát,mert tökre jó és elkértem tőle^^!Sajnos nem leszek vele túl sokat mert péntek délelőtt ér be a vonata és én fél 2kor végzek a suliban ő meg 3kor indul vissza.Amúgy nincs semmi különös.Mostanában egész jó napjaim vannak.Ami szar az az hogy Ági nem jelölheti meg azt a sulit elsőnek amit én,viszont annak örülök hogy Orsi is lehet hogy odaakar jönni ahova én.Na hát ennyi történés van...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr12378786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása