HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.09.08. 16:26 Hópille

Para

Ma egész nap Ágival voltam meg néha Orsival is.A második óránk angol-német volt.Martina németes és német után egy csomót röhögtek Kittyával ami nekem nem lenne baj meg semmi mert ha vele tud épp nevetni akk nevessen csak...nekem tök mind1.De hogy ezek után még ő van rám megsértődve ez érdekes°_°!Nekem már megint nem mondta el hogy mi baja van.Szerinte én megint leszarom őt mint az első pár napban.Én ezt nem így látom mert ma pont ő szart a fejemre de én ezért egy szót sem szóltam.Egész nap hozzám se szólt sztem ha vki itt megsértődhetne akk az én lehetnék de mivel én ezzel így nem foglalkozom hogy jajj vele többet van velem meg kevesebbet szituval ezért én nem vagyok megsértődve.Ez már nekem kicsit sok még kb. el sem kezdődött a suli és már is ilyenek vannak sztem ez szar.Meg nekem már abból is sok hogy mióta elkezdődött a suli csak azzal foglalkozom hogy Martinának ne legyen szar kiengeszteljem a semmiért meg ilyenek....!Semmi kedvem veszekedni mert sztem tök fölösleges.Holnap beszélek megint Martinával és letisztázom vele ezt az egészet mert már fárasztó és jó lenne túl lenni rajta.Nem akarok többet ezzel foglalkozni.Holnap megbeszéljük és annyi többet ez ne legyen téma.Vagy eltudja fogadni hogy én nem csak vele vagyok hanem mással is vagy nem.Inkább jobb lenne ha eltudná mert alapvetően imádom csak ezt az egészet nem tom miért csinálja.Én sem szólok be neki hogy egész nap Kittyával volt és hozzám se szólt mert lehet ilyen.Ha minden nap mindig együtt lennénk sztem elég hamar megunnánk egymást vagy nem tom,de bizt. egy idő után az is sok lenne.Na háát....kb. ennyi holnap megírom mit beszéltünk vagy volt-e még para:S!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr442280671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása