HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.08.06. 16:25 Hópille

Bozsok

3 hetet voltam Bozsokon,ez egy falu az osztrák határ mellett.Nagyon jó volt csak nem sok mindent lehetett csinálni :D!!Mivel közel volt az osztrák határ áttudtunk menni Ausztriába strandokra.Amúgy elég gyorsan eltelt a 3 hét ahhoz képest hogy mennyire bevoltam parázva.Tudtam kb. 2szer is netezni de akkor sem sokat...ja és még 2szer felmentem a telómról facebook-ra úgyhogy elég magas lesz a telefon számlám.Ráadásul Ákos egyik nap betelefonált a telómról az Asztro Show-ba és 18 percet telefonált ami nekem 5000ft-ba került.Még egyenlőre nem tudom hogy hogy fogom kimagyaráznai a rohadt magas telefonszámlát de majd meglátom.Ha szerencsém van apa nem nézi meg hogy mennyit fizet csak egybe kifizeti az összes telefonszámlát.Amúgy Bozsokon volt pár helyes srác(L)!Viszont volt pár akkora suttyó gyerek is hogy -.-"!Minden évben rendeznek ott egy "Bucsui Bál"-t ami kb. arról szól hogy minden falusi részeg és táncol...XD!Első éjszaka viszonylag korán felmentünk mert bátyáimba belekötöttek a kőszegfalvi ikertesók,akik elv. már megszúrták egymást mert összevesztek és volt is balhé meg minden majdnem elkezdtek verekedni szal...inkább feljöttünk.Második éjjel eredetileg úgy volt hogy Ákost én hívom meg pár sörre.Ő viszont még az egyik haverjánál volt ott a faluban és ott söröztek és pálinkáztak szal...oda mentem le.Ott még csak békésen sörözgettünk aztán kicsit később átmentünk az étteremben ahol ez a cucc volt és eleinte csak pár pohát sört ittunk aztán kicsit becsiccsentettünk.Kicsit később visszamentünk Ákos haverjához én sört ittam ők pálinkát is,mondjuk én is ittam egy kis pálinkát de olyan szar íze volt mert vmi cseresznye pálinka volt vagy nem tom úghogy én maradtam a sörnél.Elindultunk megint az étterembe akkor már elég részegek lehettünk mert amikor Ákos kijött a kapum elesett én meg csak dülöngéltem és össze-vissza beszéltünk,kiabáltunk és röhögtünk.Míg Ákosék vették a sört addig én kimásztam az étterem ablakán Kevinhez(=Balázs).Nem bírta kimondani hogy Hyugo pedig sztem tök egyszerű...XD!A sörös korsót nem lehetett volna kihozni az étteremből ezért az ablakon kiadták nekünk Ákosék és mi meg odébb szaladtunk vele.Amikor megittuk a sört akkor Ákos feltartotta a korsót elengedte Kevin pedig a levegőben elrugta.Leültünk egy padra és amíg Ákos és Márk cigiztek Én és Kevin tovább  söröztünk.Akkor már egy kicsit kivoltunk úgyhogy nem is nagyon akartunk már semerre se mozdulni de a végén elmentünk még pár sörért.Az volt a baj hogy az étteremben ott volt Bálint is aki nem engedi hogy sört igyak csak ezt már bebukta mert akkor már full részegek voltunk.Próbáltam értelmesen beszélgetni vele de inkább messzebb mentem tőle nehogy észre vegye hogy részeg vagyok.Bálint utána közölte hogy nekem felkell mennem vele pedig még csak fél 3 volt.Aztán vettünk még sört és próbáltunk elfutni Bálint elől de nem sikerült.Úghogy ittam gyorsan még pár korty sörcit és mindenki felment.Ákosnak aznap este egy nagy álma teljesült részegen biciklizhetett.Másnap reggel örültem mert nem voltam másnapos csak rohadt fáradt.Anyám is és Bálint is csak úgy tudták hogy éjjel csak egy pohár sört ittam és ez így volt jó hogy csak ennyit tudtak.Még sok minden történt de ha leírnám senki sem értené szóval kímélem magamat is a további sok írástól és titeket is a számotokra sok értelmetlen hülyeségtől.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr32203909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BorsókaOrsika 2010.08.08. 14:13:20

Baromi jó buli lehetett ez a részeges történet :) tuti nagyon jól szórakoztál !! (K)(L) Puszííí

Matheusrex 2010.08.08. 19:27:05

Látom neked is meg volt az első bébaszásod :D gyarapodik az anonim alkoholisták klubja :D

Hópille 2010.08.24. 21:45:47

Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L)
Máté miből gondolod hogy az első?XD
süti beállítások módosítása