HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.07.18. 16:58 Hópille

Sokk és készülődés

Holnap utazom el 3 hétre anyummal és a tesóimmal ezért ma átmentünk apához.Már kb. 2 hete próbálom rávenni apámat hogy adjon nekem egy mobil netet és végig azt mondta hogy majd megbeszéljük és lehet.Ma közölte hogy nem ad mert közel leszünk az osztrák határhoz és átáll osztrák hálózatra a mobil net és rohadt magas lesz a számlája.Nem tudom hogy ezt miért nem tudta megmondani nekem az elején amikor elkezdtem mondani hogy adjon,mert ez így kb. sokkolt hogy 3 hétig nem tudok netezni!Rájöttem hogy elég nagy kocka vagyok hogy nem bírom ki 3 hétig net nélkül de ez van.Amikor hazaértem majdnem sírógörcsöt kaptam amikor megláttam a gépem és eszembe jutott hogy nem tok majd netezni.Mondjuk ahova megyünk ott van netszoba és ott tudok talán egy keveset netezni de az semmi lesz ahhoz képest amennyit itthon szoktam.Attól félek hogy nem fogom kibírni.Azt nem tudom hogy hogy lett belőlem ekkora kocka de ha már most őgy érzem hogy nem fogom kibírni akkor az úgy is lesz.Na mind1 inkább most élvezem hogy tudok netezni és kihasználom.Viszont már elkezdtem készülődni az útra és folytatnom kéne de nem jut eszembe milyen cuccok kellenek még.Nem akarok semmit itthon hagyni mert abba belehalok!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr282159105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matheusrex 2010.07.20. 20:52:11

Nem rossz nem rossz :D csak így tovább

Hópille 2010.08.06. 15:46:35

ugye mekkora kocka vagyok?XD
süti beállítások módosítása