HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.11.18. 18:34 Hópille

Ma

Ma törin filmetnéztünk és nem volt semmi extra.Bioszon mint mindig semmi nem volt.Nyelvtanból dogát írtunk...elég szarul sikerült ill. másoltam de akiről másoltam tök sokat írt és én annak mindig csak a felét írtam le hogy ne legyen ugyanolyan.Matekból is dogát írtunk...egész jól sikerült.Remélem nem basztam el mindent és meglesz a 4es(5ösben már nem is gondolkozom ha matekról van szó).Fizikán meglepő mondon nem sorolt azok közé akiknek felelnie kellene.Ennek örültem és mint a többi fizika órán szoktam hol beszélgettem hol unatkoztam.6.órában voltam matek korrepetáláson amire nem kellett volna elmennem...ugyanis nagy égés volt.Utána Ágival és MArtinával egyik villamosmegállóból a másikba sétálgattunk a móriczon.Elég jó volt,sokat nevettünk a gyp-s embereken meg úgy mindenen.(Y) :D

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr772457707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása