HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.10.07. 19:18 Hópille

Fogászat és a többi

Ma a sulival voltunk fogászaton és így szerencsére lemaradtunk pár óráról.viszonylag hamar túl estünk rajta és elég szar lett volna ha visszaérünk nyelvtanra és matekra is.Szerencsére most az ofőn jófej volt és elvitt minket egy játszótérre.Ahhoz képest hogy hány évesek vagyunk és a játszótéren kb. mindenki hülyének nézett minket jól elvoltunk és hülyültünk.Matekra visszaértünk de mindenki kajált meg beszélgetett és semmi matekozás nem lett ebből.Fizikára úgy mentünk Ágival hogy semmit nem tudtunk de mivel előző órán nem voltunk biztos nem iratja meg velünk a dogát.Rosszul gondoltuk.Meg kellett írnunk és én kb. semmit nem tudtam.Elég nagy 1es lesz belőle sztem mondjuk írtam vmit remélem nem mindegyik rossz és összetom kaparni a 2est de azért kétlem.Mind1 is fizikából sosem leszek jó.Sztem születni kell arra hogy vki jó legyen fizikából,matekból és kémiából...igen ezek a tantárgyak a gyengéim:D!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr1002354454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása