HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.09.21. 19:22 Hópille

Jó nap

Ma egész jó napom volt.Először is úgy keltem fel hogy szerelmes vagyok és annyira jót álmodtam.Martina megkért hogy legyek vele délután ügyeletes eleinte nem nagyon volt kedvem mert úgy volt hogy Ágival megyek haza,de aztán mivel megígért ott maradtam.Azt hittem Ági haragszik rám de azóta bezséltem vele és nincs semmi para.6. óráról elmehettünk és nem volt nálam pénz és lakáskulcs sem,ezért Martinával elmentünk gyorsan a MOM-hoz ahol a bátyám adott kulcsot.Én haza mentem Martina meg vissza a suliba.Siettem vissza a suliba én is.Visszaértem és rögtön beálltam ügyeletbe.Martinával jól elvoltunk meg minden.Tovább maradtunk mint kellett volna mert Benővel beszélgettünk meg hülyültünk.Most tanulnom kéne de ink. gépezek.Sztem azt fogom csinálni hogy gépezek és közben tanulok!Kéne infóra tanulnom ami sztem nevetséges hogy infóból dogát írunk.Na mind1 elkezdtek csinálni vmit.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr132313207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása