HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.08.31. 13:48 Hópille

Tegnap és egy kicsi évnyitó

Tegnap délben keltem mert még mindig nem sikerült átállnom-.-!Megígértem anyumnak hogy végre rendberakom a szekrényem szal...neki álltam megcsinálni.Mire végeztem tudtam még egy kicsit gépezni de aztán indaltam is át nővéremhez.Nagyon cuki volt az unokaöcsém rögtön amikor megérkeztem mondta is hogy Hugi és Eszter(tudja mind2 nevemet...:D)!Kicsit játszottunk vele utána lementünk sétálni.Nem volt vmi jó mert Boti folyton csak az ölünkbe akart jönni és nem is érdekelte nagyon semmi.Úgyhogy hazamentünk még tv-ztem egy kicsit meg játszottam Botival,utána megvacsiztunk és elindultam hazafelé.Egész úton Martinával beszéltem telón.Egy vén fasz aki amúgy nem volt annyira öreg végig bámult a buszon és hallgatta hogy mit beszélek telón.Leszálltam a buszról és persze hogy ő is leszáll miért is ne?!Egy csomó ideig arra jött amerre én,de aztán én elmentem másmerre és utána már nem láttam.Hazaértem és leültem gépezni.Megint nem voltam álmos de most csak 1ig maradtam ébren.Megnéztem egy nagyon jó filmet asszem az volt a címe hogy Lelkes Testcsere vagy vmi ilyesmi.Nem tom hogy eddig miért nem tudtam még átállni pedig azóta eltelt már egy csomó idő.Ráadásul holnap évnyitó és korán kell kelnem de ha este megint nem leszek álmos az szívás lesz.A másik meg az hogy ha esni fog az eső akk nem lehet az évnyitót az udvaron tartani akkor nem tudom mi lesz mert a tornateremben ennyi ember nem fér el.Ha beakarnak minket tuszkolni a rohadt kicsi tornaterembe akk azt felejtsék el.Szal....remélem nem fog esni az eső és nem kell nyomorogni:D!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr472261531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása