HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.08.07. 17:47 Hópille

Ma

Ma reggel úgy volt hogy fél 8-kor talizom Bartussal de nem bírtam rendesen felkelni úgyhogy késtem majdnem fél órát,szerencsére ő is késett de ő nem annyit mint én...mind1.Felhívtuk az egyik évfolyamtársunkat és egyszer csak lemerült a telefonom.Bartus telefonján nem volt pénz ezért nem tudtuk visszahívni pedig nagyon kellett volna.Elindultunk a Kosztira egy telefon fülkéhez ami rossz volt.Láttunk egy másikat kicsit messzebb az is rossz volt.Visszamentünk a Kosztira és ott megnéztünk még egyet,de az is rossz volt.Végül a Feneketlen-tónál találtunk egy olyat ami jó volt és tudtunk telefonálni.Igazából csak annyit akartunk mondani hogy én lemerültem és hívja fel Bartust.Sikerült és fel is hívott minket.Nagyon sokat beszéltünk vele kisebb nagyobb megszakításokkal.Miközben telefonáltunk bementünk a játszótérre ami ott van a Feneketlen-tónál.Mindenki tök pici volt mi meg hozzájuk képest tök nagyon elég gáz volt oda bemenni de mi csak röhögtünk rajta.Miután elmentünk a játszótérről még kiültünk egy padra és összefirkáltuk,mondjuk már eleve volt rajta sok firka mi meg csak pár szivecskét rajzoltunk(meg még írtunk is de az most mind1).Elindultunk hozzánk mert odakellett adnom egy nadrágot Bartusnak.Nem volt itthon senki úgyhogy feljött és kockultunk és segített nekem összepakolni Amerikára,ugyanis holnap hajnalban indulok Amerikába apával és a tesóimmal.Miközben válogattuk hogy milyen ruhákat vigyek néhány nagyon megtetszett Bartusnak úgyhogy volt amit nekiadtam meg olyan is volt amit kölcsönadtam neki.Miközben pakolásztunk msn-en is nagy volt a forgalom.Én is és ő is felléptünk msnre.Amikor én pakoltam akkor ő kezelte a két msn-t,amikor ő mutogatta a ruhákat hogy miket vigyek még akkor én kezeltem a két msn-t.Én msn-em kicsit izgibb volt mint az övé mert egy rohadt helyes sráccal beszéltünk akinek ismerem az egyik haverját és ő is helyes....*.*!Neki viszont a myvip-je volt izgi mert megnéztük a myvip randit és annyit röhögtünk hogy az már beteg dolog....viszont volt pár annyira helyes srác hogy akk meg teljesen kivoltunk...^^!Elég gyorsan eltelt az idő szal....mennie kellett de elég érdekes dolgokat tudtunk meg msn-en meg minden szal.....nem volt eseménymentes a délelőttöm.

Elmentem ebédelni családdal,hazajöttünk és rögtön leültem kockulni.Amerikára nagyjából összepakoltam de még van pár cucc amit bekéne raknom csak most olyan jó a gép előtt ülni.Azt is kikell találnom hogy mit viszek fel a repülőre ami nem lesz olyan egyszerű mert én elég sok mindent felvinnék egy ilyen hosszú útra de nem igazán lehet.Azt találtam ki hogy az olvasónaplómat a repülőn fogom megírni legalább addig sem unatkozom.Apa elmondta hogy nem csak tv lesz a repülőn hanem minden féle videojáték,ennek örültem mert így már nem hiszem hogy unatkozni fogok.Kicsit félek az ilyen hosszú repüléstől,de mindenki azt mondja hogy nem kell mert nem para.Bátyáim azt tervezik hogy nem fognak aludni hanem csak kockulni,ezáltal gondolom én sem csak én nem kockulni fogom hanem tv-zni.Ha bealudnék elég szar lesz 4kor felkelni,5re kint lenni a reptéren és 7kor elindulni.7kor én még általában nagyban aludni szoktam de olyankor ebben az esetben már nagyban a reptéren leszek,sőt 7kor már elv. a repülőn is fent leszek de ebben nem vagyok biztos nem tom hogy mennyire lesz pontos ez 7kor indul a repülő dolog.Na jó most még berakom azt a pár dolgot és kihasználom hogy tudok kockulni mert most jöttem haza 3 hét után is megyek is el 2 hétre.Eléggé fog hiányozni a kockulás a barátok meg hát Budapest is,most jöttem haza és már megyek is el,alig voltam itthon úgyhogy fura lesz.Már várom hogy ott legyünk de az még enyhén szólva kicsit odébb van...:D!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr582205913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása