HTML

Eshlee blog

Volt egy másik blogom de azt abbahagytam és ez annak a folytatása lesz!

Friss topikok

  • Hópille: Igen az volt.Okés majd mesélek msn-en!(L) (2010.08.26. 07:22) Amerika
  • Hópille: Igen tényleg jó volt Orsi!(K)(L) Máté miből gondolod hogy az első?XD (2010.08.24. 21:45) Bozsok
  • Hópille: ugye mekkora kocka vagyok?XD (2010.08.06. 15:46) Sokk és készülődés
  • Hópille: Jaja tényleg cuki és tökre szeretek vele lenni amúgy kéépzi őt is mindenki úgy hívja hogy Bogyó!XD (2010.07.08. 20:40) Unalom és Csopak
  • Hópille: óó köszii!puuszi (2010.07.08. 19:56) Biosz Tábor

Linkblog

2010.07.16. 18:52 Hópille

Tegnap és Ma

Tegnap kint voltunk a nagyszüleimnél egész nap.Nővérem és az unokaöcsém is kint volt.Már rég láttam őket úghogy jó volt velük lenni.Ebéd után mindig valaki felhoz egy témát és minimum egy órán keresztül arról beszélünk.Nagyon uncsi de vicces hallgatni ahogy mindenki vitatkozik egy témán.Tegnap én hoztam fel a témát és egy ideig hallgattam ahogy mindenki csak beszél és beszél,de amikor meguntam elvonultam tv-zni!Amúgy jól elvoltam az unokaöcsémmel,érdekes hogy keveset talizom vele de még is bír engem ami azért furcsa mert nagyon anyás és senkihez nem nagyon megy oda magától.Hozzám mégis odajött és megölelt és egy ideig ezt játszottuk hogy elment én szoltam neki is visszaszaladt és megölelt.Akivel még jól eltud játszani a nővérem nélkül az Ákos (az egyik bátyám).Tegnap más nagyon nem történt.

Ma egész nap itthon ültem és unatkoztam.Főleg csak gépeztem és tv-ztem.Facebook-on érdekes dolgokat tudtam meg egy sráctól arról a srácról akinek tetszem -.-"!A srác akinek tetszem azt terjeszti a haverjainak hogy hamarosan randizni fogok vele,ami teljesen lehetetlen.Nem tudom hogy miért hiszi azt hogy én randiznék vele.Persze nem akarom megbántani de akkor is ez azért elég szar.Nem tom hogy megmondjam-e a srácnak hogy semmi esélye nincs nálam,mert ha ezt megmondom neki akkor biztos tök szar lesz neki amit nem akarok,de hülyíteni sem szeretném.Nehéz helyzet de majd eldöntöm mi legyen!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eshlee.blog.hu/api/trackback/id/tr142156052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása